معرفی بهترین دوره فرانت‌ اند | دوره جامع فرانت‌ اند

هیبو
1401/01/20
86
معرفی بهترین دوره فرانت‌ اند | دوره جامع فرانت‌ اند

فرانت‌اند یکی از حوزه‌های برنامه‌نویسی در زمینه طراحی صفحات وب سایت است. حوزه فرانت‌اند بر پایه زبان‌های html، css، جاوا اسکریپت و تکنولوژی های مربوط به زبان جاوا اسکریپت است. اگر قصد دارید تا در حوزه فرانت‌اند مشغول به فعالیت شوید، باید زبان‌ها و تکنولوژی های مربوط به آن را به طور کامل فرا بگیرید تا بتوانید پروژه‌های مختلفی را انجام دهید. آکادمی آموزش برنامه‌نویسی سبزلرن با آماده‌سازی مجموعه از دوره‌های آموزش فرانت‌اند تلاش کرده تا تمام مباحث و مفاهیم این حوزه را پوشش دهد تا شما به عنوان یک علاقه‌مند به حوزه برنامه‌نویسی بتوانید بعد از گذراندن آن‌ها، وارد بازار کار شده و به درآمد برسید. می‌توان گفت این مجموعه آموزشی به واسطه حجم بالای محتوا‌های آموزشی و همچنین سطح کیفی تدریس، بهترین دوره فرانت‌ اند موجود در وب است. در ادامه دوره جامع فرانت‌ اند سبزلرن را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین دوره فرانت اند

دوره html

اولین مرحله در یادگیری حوزه فرانت‌اند با زبان html آغاز می‌شود. زبان html پایه و اساس حوزه فرانت‌اند است و به نوع الفبای این شاخه از برنامه‌نویسی به حساب می‌آید. دوره html از بهترین دوره فرانت‌اند آکادمی سبزلرن، رایگان بوده و شامل ۱۱ ساعت محتوای آموزشی است. در طی این دوره مدرس در سطوح مقدماتی تا پیشرفته به صورت صفر تا صد، مفاهیم و مباحث زبان html را به طور کامل تدریس می‌کند. در حال حاضر این دوره به اتمام رسیده و شما می‌توانید از تمام محتوا‌های آموزشی موجود در آن بدون محدودیت استفاده کنید. دوره html به دو صورت دانلودی و آنلاین قابل مشاهده است و همچنین دارای پشتیبانی رایگان نیز می‌باشد. در نتیجه شما می‌توانید برای حل مشکلات و مطرح کردن سوالات اصلی خود از این پشتیبانی استفاده کنید. در حال حاضر این دوره حدود 7000 دانشجو دارد که بسیاری از آن‌ها بعد از گذراندن آن به صورت کامل زبان html را فرا گرفتند. همچنین باید توجه داشته باشید که این دوره آموزشی پیش نیاز اصلی دوره css است.

اموزش html
در طول این دوره شما به طور کامل با تگ‌های زبان html، سینتکس این زبان و چیدمان عناصر در آن آشنا می‌شوید. همچنین این دوره پروژه محور است و به منظور تثبیت مباحث تدریس شده و همچنین افزایش سطح مهارت دانشجو، در طی دوره به چند مینی پروژه مهم و کاربردی نیز توسط مدرس پرداخته می‌شود. در انتهای این دوره شما می‌توانید اسکلت کلی یک وب سایت را با استفاده از زبان html طراحی کنید. مدت زمان یادگیری دوره حدود ۱ الی ۲ ماه تخمین‌زده شده که این مدت زمان می‌تواند بر اساس شرایط یادگیری هر فرد متغیر باشد. لازم به ذکر است که تمام سرفصل‌های موجود در دوره با استفاده از منابعی از قبیل W3school و MDN تدریس شده‌اند.
به طور کلی باید توجه داشته باشید که بعد از گذراندن این دوره از مجموعه دوره جامع فرانت اند، نمی‌توانید وارد بازار کار شوید؛ چرا که به منظور فعالیت در حوزه فرانت‌اند، شما به دانش کار با زبان css نیز نیاز دارید.

دوره css

آموزش بعدی بهترین دوره فرانت‌ اند سبزلرن، دوره css است. دوره css نیز رایگان بوده و دارای ۱۷ ساعت محتوای آموزشی است. در این دوره زبان css به صورت صفر تا صد تدریس شده و تمام مفاهیم و مباحث آن توسط مدرس پوشش داده می‌شوند. بعد از اینکه دوره آموزشی html را پشت سر گذاشتید، حالا با گذراندن دوره css باید ابتدا مفاهیم آن را یاد گرفته و سپس با انجام پروژه‌های مختلف مهارت خود را در این زمینه تقویت کنید. این دوره حدود ۶۵۰۰ دانشجو دارد. به طور کلی دوره css آکادمی آموزش سبزلرن به صورت پروژه محور طراحی شده است و در طی آماده‌سازی آن بیشتر تمرکز بر یادگیری بیشتر و تثبیت مهارت دانشجو بوده است.

اموزش css
در این دوره شما روش‌های اعمال انیمیشن‌های مختلف و همچنین استایل دهی به صفحات وب سایت را به طور کامل یاد می‌گیرید و متوجه می‌شوید که چگونه باید با استفاده از این زبان و همچنین زبان html، یک سایت را طراحی کنید. همانطور که در بخش قبل گفتیم تنها با یادگیری زبان html نمی‌توانید وارد بازار کار شوید و برای فعالیت حرفه‌ای به زبان css نیز نیاز خواهید داشت. مدت زمان متوسط یادگیری این دوره حدود ۲ ماه تخمین‌زده می‌شود. اگرچه با یادگیری زبان html و css می‌توانید وارد بازار کار شده و به صورت فریلنسری یا استخدام در شرکت‌ها مشغول به فعالیت شوید؛ اما برای اینکه فرصت‌های شغلی بیشتری را در حوزه فرانت‌اند در اختیار داشته باشید، می‌بایست زبان جاوا اسکریپت را نیز فرا بگیرید.

پروژه‌ های خلاقانه با html و css

در صورتی که زبان html و css را فرا گرفتید، حالا وقت آن است که با شرکت در دوره پروژه‌های خلاقانه با این دو زبان، سطح خلاقیت و مهارت خود را افزایش دهید. این دوره به عنوان عضوی از مجموعه بهترین دوره فرانت‌ اند نیز به صورت رایگان در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد و دارای ۱۴ ساعت محتوای آموزشی مفید است. این دوره به اتمام رسیده و دارای پشتیبانی آنلاین نیز می‌باشد. این دوره در حال حاضر حدود ۳۵۰۰ دانشجو دارد که اکثر آن‌ها بعد از اتمام فرایند آموزش خود توانسته‌اند وارد بازار کار شده و درآمد خوبی برسند.
در طی دوره پروژه‌های خلاقانه با html و css شما با اجرای پروژه‌های مختلف طراحی سایت با مواردی از قبیل طراحی هدر‌های جذاب و شیک، طراحی دکمه‌ها و منو‌های جذاب، اعمال افکت‌های خاص و جذاب در صفحات، افزودن قسمت شبکه‌های اجتماعی، ایجاد بک گراند‌های ساده و شناور، رنگ‌بندی و انتخاب تم برای صفحات و مواردی از این قبیل به طور کامل آشنا می‌شوید. این دوره به گونه‌ای طراحی شده تا با گذراندن آن بتوانید دید خلاقانه‌ای نسبت به زبان‌های html و css داشته باشید و به همین واسطه در پروژه‌های خود نهایت خلاقیت را به خرج دهید تا بهترین خروجی حاصل شود. در طی دوره حدود ۳۰ پروژه خلاقانه و کاربردی به صورت صفر تا صد اجرا می‌شود. به طور کلی مدرس این دوره نهایت تلاش خود را به خرج داده تا بتواند خلاقیت دانشجو و همچنین تسلط او بر کدنویسی اصولی در این دو زبان فرانت‌اند را افزایش دهد. اگر قصد دارید با یادگیری زبان‌های html و css مستقیم وارد بازار کار شوید، پیشنهاد می‌کنیم حتما در این دوره شرکت کنید.

دوره جاوا اسکریپت

آموزش دیگر از مجموعه بهترین دوره فرانت‌ اند سبزلرن، دوره جاوا اسکریپت است. برای شرکت در دوره جاوا اسکریپت آکادمی آموزش برنامه‌نویسی سبزلرن، ابتدا باید دوره‌های html و css را با موفقیت پشت سر گذاشته و تمام مفاهیم و مباحث تدریس شده در آن‌ها را فرا بگیرید. دوره آموزش جاوا اسکریپت نیز رایگان است و شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای در آن شرکت کرده و از محتوا‌های آموزشی موجود نهایت استفاده را ببرید. حجم محتوای آموزشی موجود در این دوره حدود 80 ساعت برآورد شده و همچنان در حال آماده‌سازی است. در حال حاضر بخش عمده‌ای از دوره ضبط و منتشر شده است. دوره آموزشی جاوا اسکریپت حدود 10 هزار دانشجو دارد و با نگاهی به بازخورد‌ها و نظرات ثبت شده توسط دانشجویان، می‌توانید متوجه سطح کیفی بالای محتوای آموزشی شوید.

آموزش جاوا اسکریپت
مدرس برای تدریس این دوره از منابع معتبری مانند javaScript.info و MDN استفاده کرده و بر همین اساس شما به محتوا‌های آموزشی جدید و روز دنیا در ارتباط با زبان جاوا اسکریپت دسترسی دارید. در طی این دوره از مجموعه دوره جامع فرانت اند سعی شده تا تمام سرفصل‌ها و مباحث زبان جاوا اسکریپت به طور کامل تدریس شده و همچنین با اجرای پروژه‌های مختلف، سطح مهارت دانشجو در این زبان نیز ارتقا داده شود. به طور کلی در صورتی که قصد داشته باشید به صورت حرفه‌ای در حوزه فرانت‌اند مشغول به کار شوید، باید در کنار زبان html و css، به زبان جاوا اسکریپت نیز اشراف داشته باشید. همچنین باید بدانید که جاوا اسکریپت چند فریم ورک اصلی دارد که با یادگیری آن‌ها می‌توانید به صورت تخصصی در این حوزه کار کنید.

پروژه‌ های خلاقانه با جاوا اسکریپت:

دیگر آموزش از مجموعه بهترین دوره فرانت‌ اند، دوره پروژه‌های خلاقانه با جاوا اسکریپت است. دوره پروژه‌های خلاقانه با جاوا اسکریپت در راستای افزایش خلاقیت و مهارت برنامه‌نویس در کار و اجرای پروژه‌های مختلف با این زبان آماده‌سازی شده است. این دوره همچنان در حال برگزاری بوده و در حال حاضر حدود ۳۵ ساعت محتوای آموزشی را در خود جای داده است. دوره پروژه‌های خلاقانه با جاوا اسکریپت مثل دیگر دوره‌های موجود در آکادمی آموزش برنامه‌نویسی سبزلرن دارای پشتیبانی رایگان است و شما می‌توانید در صورت وجود هرگونه ابهام و مشکلی با پشتیبانی در ارتباط باشید.
به طور کلی این دوره مناسب افرادی است که در حد متوسط زبان جاوا اسکریپت را یاد گرفتند و قصد دارند تا با کسب تجربه بیشتر و اجرای پروژه مختلف و پیاده‌سازی هر یک از آن‌ها، وارد بازار کار شوند. در طی دوره پروژه‌های خلاقانه با جاوا اسکریپت مواردی از قبیل ایجاد هدر، فرم‌های مختلف، اسلایدر، باکس‌های متنوع، فوتر، دکمه‌های خاص و جذاب و… به طور کامل آموزش داده می‌شود. همچنین بعد از اتمام دوره یاد می‌گیرید که چگونه می‌توان عناصر مختلف را به صورت انیمی‌شنی و تعاملی در صفحات یک وب سایت ایجاد کنید. لازم به ذکر است که با انجام پروژه‌های مختلف تدریس شده در این دوره می‌توانید نمونه کار‌های مناسب و قابل قبولی را برای خودتان ایجاد کنید تا به واسطه آن‌ها بتوانید در شرکت‌های مختلف استخدام شده یا به صورت فریلنسری پروژه‌های خوبی را دریافت کنید.

دوره Npm

Npm یکی از محبوب ترین پکیج منیجر هایی هست که در حوزه برنامه نویسی فرانت اند استفاده می شود. شما می توانید به کمک پکیج منیجر Npm تمام تکنولوژی هایی که در یک پروزه نیاز دارید را مدیریت کنید.

دوره npm سبزلرن

خبر خوب این است که وب سایت سبزلرن یک دوره آموزشی رایگان برای Npm نیز آماده کرده است و می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای به یادگیری Npm پرداخته و از آن در پروژه های خود استفاده کنید.

دوره react JS

ری اکت از کتابخانه‌های قدرتمند و اصلی جاوا اسکریپت است که کاربرد‌های بسیار زیادی دارد. این دوره آموزشی از مجموعه دوره جامع فرانت اند حدود 50 ساعت است و برای شرکت در آن باید تسلط خوبی بر زبان‌های html، css و جاوا اسکریپت داشته باشید. به طور کلی بعد از یادگیری زبان جاوا اسکریپت، برای فعالیت حرفه‌ای در حوزه فرانت‌اند می‌بایست حداقل یکی از فریم ورک‌های این زبان مثل ری اکت را فرا بگیرید تا فرصت‌های شغلی بیشتر و بهتری را در اختیار داشته باشید. یادگیری یک فریم ورک تاثیر بسزایی بر موقعیت شغلی و درآمد شما دارد و به همین واسطه باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید. به همین دلیل ما در مجموعه بهترین دوره فرانت‌ اند سایت، دوره ری اکت را نیز قرار داده‌ایم. در صورت وجود هرگونه مشکل، سوال و ابهامی در خصوص سرفصل‌های دوره آموزشی به راحتی می‌توانید به صورت آنلاین و یا ارتباط مستقیم، با مدرس دوره در تماس باشید.

اموزش ریکت
احتمالاً در کنار کتابخانه react، عبارت ری اکت نیتیو نیز به گوشتان خورده. در واقع ری اکت نیتیو فریم ورک دیگری است که به واسطه‌ها می‌توانید اپلیکیشن‌های موبایل ایجاد کنید. در واقع ری اکت نیتیو ارتباطی با زبان‌های html و css ندارد و صرفا به واسطه جاوا اسکریپت کار می‌کند. جالب است بدانید اگرچه ساختار این دو تکنولوژی (ری اکت و ری اکت نیتیو) با یکدیگر تفاوت زیادی دارد، ولی با این حساب می‌توانید پس از یادگیری ری اکت، ری اکت نیتیو را نیز به آسانی فرا بگیرید. پس اگر در کنار حوزه فرانت‌اند به حوزه توسعه اپلیکیشن موبایل نیز علاقه داشته باشید، می‌توانید پس از این دوره، آموزش ری اکت نیتیو را نیز آغاز کنید.

دوره بوت استرپ:

بوت استرپ دیگر فریم ورک قوی در حوزه فرانت‌اند است که طرفداران زیادی دارد و در مجموعه بهترین دوره فرانت‌ اند سبزلرن نیز وجود دارد. این دوره شامل 10 ساعت محتوای آموزشی است و پشتیبانی رایگان نیز دارد. با استفاده از این فریم ورک می‌توانید صفحات مختلف وب سایت را به بهترین شکل ریسپانسیو کرده و از تکرار کد‌های مختلف جلوگیری کنید. همچنین استفاده از بوت استرپ سبب افزایش سرعت کدنویسی شما می‌شود و به واسطه آن می‌توانید تا حد زیادی در زمان خود صرفه‌جویی کنید. در دوره آموزش بوت استرپ، مدرس مباحث مختلفی را به صورت پروژه محور تدریس می‌کند. برای شروع یادگیری بوت استرپ به جاوا اسکریپت نیاز ندارید و صرفا آشنایی با زبان‌های html و css کفایت می‌کند. البته باید توجه داشته باشید که حدود 5 درصد از بوت استرپ از جاوا اسکریپت تشکیل شده. به همین دلیل در صورتی که قصد داشته باشید به صورت حرفه‌ای با این فریم ورک کار کنید، بهتر است زبان جاوا اسکریپت را نیز فرا بگیرید. بعد از گذراندن دوره بوت استرپ، می‌توانید وارد بازار کار شوید.

دوره بوت استرپت سبزلرن

ادامه مسیر فرانت اند

دوره هایی که بالاتر براتون معرفی شدن برای راه افتادن در مسیر فرانت اند کافی هستند اما برای متخصص شدن به یادگیری تکنولوژی های دیگری نیز دارید.
به عنوان مثال باید تکنولوژی های زیر رو برای متخصص شدن در حوزه برنامه نویسی فرانت اند یاد بگیرید:

  1. تایپ اسکریپت
  2. ریداکس
  3. وب پک
  4. و …

دوره های ذکر شده در لیست برنامه های سبزلرن وجود داره و در آینده برای این تکنولوژی‌ها دوره های کامل و پروژه محوری در سبزلرن برگزار خواهد شد که میتونین یاد بگیرین و حالشو ببرین.

ثبت نام در دوره‌ های آموزشی فرانت‌ اند سبزلرن

در صورتی که به حوزه فرانت‌اند علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم با توجه به سطح و پیش نیاز‌های هر یک از دوره‌های ذکر شده، فرایند آموزش خود را با کمترین هزینه آغاز کنید و با کسب تجارب بیشتر در کنار فعالیت مستمر، از این طریق به درآمد خوبی برسید. ما تلاش کردیم تا کامل‌ترین و بهترین دوره فرانت‌ اند موجود در وب را برای شما آماده‌سازی کنیم تا با وجود آن‌ها، از شرکت در هر دوره فرعی دیگر بی‌نیاز شوید و بتوانید به صورت صفر تا صد پس از اتمام فرآیند آموزش و یادگیری خود، وارد بازار کار شوید.

آموزش جاوا اسکریپت

نظرات

ثبت نظر جدید

نظری برای این مقاله ثبت نشده است

آموزش جاوا اسکریپت